Friday, January 21, 2011

najady putera sayakan ? HAHA :D

you najady bofie i kan ? hehee . bukan senang ohh . minta couple sahaja semua laky boley buadkan , kan kan ? HAHA :D if najady bofie i , sediakan semua ney dulu baru boley . *dengan penuh semangat typing :)

syaray pertama : sediakan jambatan emas dari bukit beruntung ke genting highland 
syarat kedua : sediakan 96 perigi ice cream chocolate la cremeria or crunch also 96 cake chocolate 
syarat ketiga : sediakan 96 kuntum bunga rose merah and 96 rose puteh
syarat keempat : sediakan sebuah kereta "fairlady" berwarna merah 
syarat kelima : sediakan guitar berwarna merah and pastikan awak pandai maen eh
syarat keenam : carik satu bintang y sinarnye takan hilang sampai saya maty 
syarat ketujuh : , y ney paleng penting tau . sediakan kuda putih untuk saya :)  

saya memang bukan puteri gunung ledang tapy orang panggil saya puteri and saya memang selalu dilayan macam tuan puteri . maaf menyusahkan awak ja eh . turuti laah syarat saya selagy mampu :)

No comments:

Post a Comment