Tuesday, May 8, 2012

0354 pagi :)

Ya Allah Ya Tuhanku , kau ampunilah segala dosadosaku , dosa kedua ibu bapaku , dosa kaum keluarga ku , dosa sahabatsahabatku dan dosa kaum muslimin . Ya Allah , kau lindungilah aku daripada maksiat , kau jauhkanlah aku daripada syaitan . kau dorongkanlah aku ke jalan yang benar dan lurus . kau turunkanlah rezeki kepadaku . kau jauhkanlah aku daripada segala keburukan dan dekatkan ku kepada segala kebaikan . lindungi laa aku , sesungguhnya aku HAMBA YANG LEMAH . kau jadikanlah aku wanita yang solehah , yang sopan dimatamu serta menutup aurat . kau kuatkanlah imanku . kau kurniakanlah aku suami yang soleh yang boleh membimbingku ke arah kebaikan . kau kurniakanlah aku cahaya mata yang soleh dan solehah . kau jadikan lah aku seorang anak yang solehah , bakal isteri yang taat kepada suami dan ibu yang baik kepada anakanak ku Ya Allah . kau jauhkan laah aku daripada hasutan dunia . kau dekatkanlah aku kepada akhiratmu . kau jadikanlah aku insan yang bersyukur . kau ampuni lahh segala dosaku . Sesungguhnya Kau Maha Berkuasa dan Maha Penyayang . Amin YaRabbalAlamin .

No comments:

Post a Comment