Saturday, March 2, 2013

Unisel -_______-

It's been 8 months I've been study at this college . Too much story to tell but my fingers not in mood to typing blablabla . Cerita dipendekkan kerana tiada yang menarik . Oh yeah , at first and second month memang best but after after and after , semuanya jadi worst . Ada sahabat yang bernama Adila , Nadiah , Aina , Aniss and ramai lagi . My ex-housemates which is depa yang disebut tadi memang okay pada mulanya  . I meant till now okay but yeahh , just OKAY not too close macam dulu . Sangatlah awkward dengan Adel after sem-break . I don't know what happen between us and I don't know what I've been wrong towards her . Maybe sebab too much laughing kot aku ni tambah pula dengan gedik so tak ramai yang baru kenal boleh menerima sikap overacting aku ni haa . Since dah habis sekolah , mulut tak banyak cakap dah . Tak banyak tegur orang apatah lagi nak jadi peramah macam zaman sekolah . Maybe zaman aku disayangi tu dah habislah kot en . Dulu dekat sekolah , memang aku dilayan macam Princess . Ada ramai sangat yang sayang walaupun kekadang bergaduh sana-sini . Alaa biasalah kengkawan . Dulu dekat sekolah kaki gaduh tapi bila dah masuk Unisel ni , aku jadi mcm down segala benda . Tak reti lansung nak menentang orang . Belum sampai masa lagi agaknya kot nak mengamuk . Yea , ramai sangat yang baik didepan dan mungkin dibelakang mengutuk . The way aku dressup pergi class pun jadi isu tapi tak pakai short pun okaysss . Sumpah tak jumpa lagi kawan sejati or dalam bahasa yang indah BESTIE dekat sini . Takde siapa sayang aku dekat sini tapi takpelah , aku ada Syahir yang hari-hari dengan aku . Maybe Allah dah atur . Dia tahu aku lemah sebab tu dia bagi Syahir dekat aku sebagai pengganti bestie aku yang reramai semua tu haa . Sedih korang sedih . Terus terang , kalau takde Syahir memang lama aku quit belajar dekat situ . Aku kuat pun sebab hari-hari apa yang jadi semua Syahir jadi bahu aku . Menangis banyak dari gelak :') I do miss my girls . Manalah hilang tiqs , hazi , lyna , wawan , naddy , sha , Atyn , L , Leyya . Susah I korang takde . Dulu makan sama-sama lepak sama-sama , semua sama-sama . Susah-senang kot dengan korang . Sangatlah terasa hilang korang . Sha , Tiqs dengan Atyn yang selalu pujuk aku kalau menangis pun dah takde sekarang . Call dengan jumpa lain , tak sama . Ayam goreng pun takde dah orang nak suap . I do miss my old life . Miss my school life . Tolong laa Ya Allah bagi aku strength study sini . Tolonglah bagi aku kawan-kawan buat aku happy mcm dorang . Takkan ada dan takkan sama :') Takpe , ada masa kita bermanja . May our friendship stay strong <3






No comments:

Post a Comment